+3670/414-9900

Hétfő-Péntek: 5:30-22:00 Szombat-Vasárnap: 7:00-21:00 

  

/ Lessons

Walkenergie

A WALKenergie program alappillére az egyik legegyszerűbb, de egyben legegészségesebb és legkevésbé sérülésveszélyes mozgásforma, a gyaloglás, melynek jótékony hatását számos tanulmány igazolja. Az órákat csoportosan, zenére, edzői irányítás mellett, egy gyaloglógépen végezzük. A gyaloglógép nem elektromos, hanem mechanikus, vagyis szalagját a vendégek saját erőből mozgatják.

Az edzések alatt a sétáló mozgást egyszerű, könnyen követhető lépéskombinációkkal tesszük változatossá, szórakoztatóvá. A WALKenergie óra valamennyi vendégünk számára hatékony és egyben biztonságos mozgást kínál kortól, nemtől, testsúlytól, „sport előélettől” vagy edzettségi szinttől függetlenül! Ajánljuk mindenkinek, aki szeret pörgős zenére edzeni, de a kevésbé „koreografált”, egyszerűbb feladatsorokból álló mozgásformákat részesíti előnyben. Ez az óratípus a rendszeresen sportoló vendégek mellett különösen ideális azok számára is, akik eddig soha, vagy régóta nem végeztek aktív testedzést.

Hétfő 8:30 Edina

Hétfő 16:00 Dávid

Kedd 17:00 Edina

Szerda 8:30 Edina

Szerda 16:00 Dávid

Vasárnap 10:00 Edina

Hot Iron

Az Iron System egy egyedülálló súlyzó rudas edzésmódszer a gyors, ámde tartós edzéseredmények eléréséhez. Az Iron System egy német termék, amely mára az USA-tól Oroszországig lelkesíti a fitnesz stúdiók közönségét. Régóta közhiedelme, hogy a testzsírcsökkentés leghatékonyabb formája a szív-érrendszeri edzés. Ez a vélemény azonban bizonyítottan idejétmúlt, mivel sokkal egyszerűbb a testzsírszázalék csökkenését egy intenzívebb állóképességi edzéssel elérni. Egy hatásos súlyzós edzés alatt közel azonos kalóriát égetünk el, mint egy állóképességi edzés alatt. Edzés után az úgynevezett “utóégető hatás” – azaz edzés utáni kalóriaégetés sokkal magasabb egy állóképességi edzés után. Az 1 órás súlyzós edzést követő 23 órában a test minden egyes megdolgozott izma a regenerációs munka hatására kalóriákat éget (emelkedett alapanyagcsere). Az emelkedett alapanyagcsere, anélkül működik, hogy bármit is tenni kellene érte, a zsírraktárak folyamatos utóégetés alatt állnak. A nők aggodalma a nagyobb izmok “lerakódásától” teljes tévhit, mivel normális esetben nem rendelkeznek azzal a tesztoszteron mennyiséggel, amely ennek az alapfeltétele. A hot iron egy egésztestes súlyzórudas erő-állóképességi edzés.

Hétfő 18:00 Timi

Kedd 20:00 Timi

Csütörtök 20:00 Timi

Szombat 11:00 Timi

Zsírégető step

Koreográfiás óra, ahol az oktató step lépcsőt alkalmaz különböző táncstílusok elemeinek színesítésével. Különösen ajánljuk azoknak, akik szeretik a változatos step koreográfiákat!

Szerda 17:00 Edina

Alakformáló

Az alakformáló óra során az egész testet átmozgatjuk, izolált kis súlyzóval végzett gyakorlatokkal. Nem koreografált óratípus.

Hétfő 17:00 Zsuzsi/Helga

Kedd 19:00 Judit

Szerda 19:00 Helga

Csütörtök 8:30 Helga

Csütörtök 19:00 Dávid

Péntek 8:30 Edina

Szombat 10:00 Zsuzsi

TRX

TRX® Suspension Trainer® egy hordozható funkcionális tréning eszköz, mellyel erőt, egyensúlyt, hajlékonyságot és az ún. core izmok stabilitását tudod fejleszteni. Legyél kezdő vagy élsportoló, a gyakorlatokat a saját fittségi szintednek megfelelően tudod végezni. Az eszközt az amerikai haditengerészet elit csapata fejlesztette ki. Randy Hatrick és csapattársai kikötőkben, raktárakban, hajókon és tengeralattjárók belsejében keresték a lehetőségét annak, hogy folyamatosan csúcsformában legyenek. A TRX® Suspension Trainert először a katonaságon tesztelték, napjainkra viszont már az amerikai fitnesz szakemberek kedvenc eszközévé vált. Az USA vezető fitnesz szakemberei az utóbbi évek legnagyobb innovációjának tartják.

Hétfő 20:00 Ati

Kedd 12:00 Helga

Szerda 20:00 Dávid

Csütörtök 16:00 Ati

Péntek 9:30 Ati

Péntek 16:00 Dávid

Szombat 17:30 Ati

Vasárnap 15:00 Dávid

Crazy Boksz

Küzdősport alapú óra, ahol a kickbox elemeit erősítő gyakorlatokkal keverjük. Intenzív óratípus.

Kedd 6:30 Peti

CSütörtök 6:30 Peti

Crosstréning

A crossfit edzésmódszerét alkalmazó saját testsúlyos és súlyzós gyakorlatokat tartalmazó intenzív óratípus. Alkalmazott gyakorlattára: guggolások, kitörések, fekvőtámaszok, evezések, húzodzkodás, felülések, ugrálókötelezés, burpee, stb. Az óra magas intenzitású, nem tartalmaz súlyemelést! Nagyon változatos óratípus.

Hétfő 19:00 Ati

Kedd 18:00 Ati

CSütörtök 18:00 Dávid

Péntek 18:00 Helga

 

Has+Fenék

„Izolált” alakformáló óratípus, ahol a fő hangsúlyt a far-has- és hátizmok erősítésére helyezzük. Alkalmanként köredzés jelleggel végezzük a gyakorlatokat, a magasabb intenzitás céljából.

Kedd 16:00 Helga

Vasárnap 17:30 Zsuzsi

Funkcionális alakformálás

Az óra során fő célunk az egész test átmozgatása, összetett, nem izolált gyakorlatokkal. Mozgásmintáink jelentős része a mindennapi életből vett. Kicsit intenzívebb óratípus, mint az alakformáló óra.

Kedd 8:30 Helga

 

TRX Cross

Saját testsúlyos, súlyzós és TRX gyakorlatokat tartalmazó intenzív óratípus, ahol az általános fizikai képességek fejlesztése a cél.

Szerda 9:30 Helga

 

Kritikus részek

Alakformáló óra, ahol a fő hangsúlyt a comb-far- és hasizmok erősítésére és formálására helyezzük. Mindenkinek ajánlott!

Szombat 16:30 Ati

PortDeBras- a test és a lélek tánca

A Port de Bras technikát közösen fejlesztette ki Valdimir Snezhik koreográfus és Julio Papi fitness instruktor a klasszikus balett, a modern tánc, a harcművészetek, a pilates és a stretching elemeiből. Ez a mozgásforma egyszerre fejleszti a hajlékonyságot, az erőt, a stabilitást és a mozgáskoordinációt. Az óra bemelegítéssel kezdődik, majd az alapelemekből könnyen követhető, az egész testet átmozgató koreográfiát építünk fel, melyet lassú, mégis dinamikus zenére ismétlünk, végül az órát nyújtással fejezzük be. A koreográfia elemei mindenki által könnyen elsajátíthatók, a mozdulatok fejlesztik a tartóizmokat, különösen a gerinc melletti mély hátizmokat, formálják a comb és farizmokat, erősítik a vádlit és szép formát adnak a vállaknak, mivel rengeteg karmunkát tartalmaznak. Az óra teljes kikapcsolódást nyújt, a nőiesség megélése mellett.

Szombat 11:00 Edina

IRON MIX

Egész testes súlyzórudas erő-állóképességi edzés, amely a hot irontól annyiban különbözik, hogy gyakorlattára nem kötött. Alakformáló, szálkásító hatású óratípus.

Szerda 18:00 Gábor

Vasárnap 16:30 Gábor

TRX bootcamp

TRX gyakorlatokat ötvözünk különböző funkcionális eszközök használatával( zsámoly, kettlebell, rope, rip), időalapú terheléssel. Intenzív, változatos, jó hangulatú óratípus. Élmény és eredmény!

CSütörtök 12:00 Ati

SMR

Ez egy eredetileg sportolók körében elterjedt, az emberi testet holisztikus - nem az egyes részeket izoláltan kezelő - szemlélettel megközelítő masszázs jellegű technika. Magának az SMR rövidítésnek a feloldása a Self Myofascial Release, azaz saját izompólyánk fellazítása. Lényege az izmot burkoló kötőszövetben - ezt hívjuk izompólyának - kialakult feszültségek feloldása, megszüntetése. Az SMRt a sportolók elsősorban a bemelegítés során tapasztalható mély kötőszövetek optimális beállítása miatt, a teljesítményük növelése és a túledzés (izomláz, krónikus fáradtság) elleni hatékony fellépése miatt kedvelik és alkalmazzák. De egy teljesen hétköznapi embernek is segítségére lehet, akár hagyományos stresszoldásban, hiszen ez is egy masszázs alapú technika, amit otthon saját magadnak csinálhatsz - szó szerint képes ellazítani és nem csak az izomszövetet :-) Legyen szó akár sportolóról, akár hétköznapi emberről az SMR-nek hatalmas szerepe lehet a prehabilitációban - azaz a jövőbeli nem kontakt sérülések elkerülésében. Mindannyiunknak vannak aszimmetriái, beszűkült mozgástartománya - hiszen ez kialakulhat a rossz tartás (irodai munka, sok autóban ülés) vagy akár nem megfelelő minőségű mozgás következtében. Ezen aszimmetriák megszüntetésében, a befagyott izmok fellazításában - ezen keresztül pedig a rossz tartásod korrekciójában - tehát főszerepet kaphat az SMR. Kiemelten fontos terület a rehabilitáció: a befagyott izmok fellazításával a régi sérülések után a szervezetben kialakult limitációk gyorsan feloldhatók. Ezen belül is kiemelném a gerincbetegeket, akiknél mobilitásban és életminőség javulásban rengeteget jelenthet egy áthengerezett háti szakasz. Az optimális izomtónus helyreállításával - a túlzott rugalmasság, vagy a letapadt izompólya megszüntetésével - biztosítja a sima és fájdalommentes mozgást. Ha tehát fontos számodra, hogy jól érezd magad a bőrödben, hosszú távon is megőrizd az egészségedet - vagy pont egy sérülés után visszanyerd azt, esetleg az aktuális sportodhoz keresel a teljesítményedet hatékonyan növelő eszközt, akkor látogass el egy SMR órára!

Péntek 19:00 Ati